Škola uvek treba da bude sigurno i podsticajno okruženje u kome učenici uživaju u radu! Pred nastavnicima je izazov kako da odgovore na zahteve plana i programa samog predmeta i ujedno ga učine zanimljivim.
Kao jedan od načina podučavanja koji uzima u obzir različite stilove učenja jeste diferencirana nastava. Ovakva nastava ohrabruje nastavnike da ponude učenicima drugačije, inovativne načine savladavanja gradiva. U skladu sa tim, cilj diferencirane nastave je podsticaj kreativnosti učenika pomažući im da razumeju odnose i shvataju pojmove na intuitivniji i njima svojstven način.
Tako je i naša nastavnica istorije Sanela Puljiz Široki želela da proveru znanja učini drugačijom i zanimljivijom. Umesto tradicionalnog načina provere znanja, učenici su zadatke morali da reše putem istraživanja određenih tematskih celina. Data su tri zadatka, svaki sa različitim nivoom težine, a učenici su mogli da koriste računare ili papire sa odštampanim materijalom i olovke, bojice, flomastere, kako bi ih rešili. Oblasti koje su proučavali bile su: Velika geografska otkrića, Humanizam i renesansa i Reformacija. U nekoliko fotografija smo zabeležili kako je tekao sam proces rada i neke od učeničkih radova.
Sve pohvale za nastavnicu i učenike! Ovo je samo još jedan dokaz da posvećenost, kvalitetna saradnja i naša mašta mogu svašta!