Učimo istražujući: istorija i diferencirana nastava

Učimo istražujući: istorija i diferencirana nastava naslovna fotografija

Škola uvek treba da bude sigurno i podsticajno okruženje u kome učenici uživaju u radu! Pred nastavnicima je izazov kako da odgovore na zahteve plana i programa samog predmeta i ujedno ga učine zanimljivim.

Kao jedan od načina podučavanja koji uzima u obzir različite stilove učenja jeste diferencirana nastava. Ovakva nastava ohrabruje nastavnike da ponude učenicima drugačije, inovativne načine savladavanja gradiva. U skladu sa tim, cilj diferencirane nastave je podsticaj kreativnosti učenika pomažući im da razumeju odnose i shvataju pojmove na intuitivniji i njima svojstven način.

Tako je i naša nastavnica istorije Sanela Puljiz Široki želela da proveru znanja učini drugačijom i zanimljivijom. Umesto tradicionalnog načina provere znanja, učenici su zadatke morali da reše putem istraživanja određenih tematskih celina. Data su tri zadatka, svaki sa različitim nivoom težine, a učenici su mogli da koriste računare ili papire sa odštampanim materijalom i olovke, bojice, flomastere, kako bi ih rešili. Oblasti koje su proučavali bile su: Velika geografska otkrića, Humanizam i renesansa i Reformacija. U nekoliko fotografija smo zabeležili kako je tekao sam proces rada i neke od učeničkih radova.

Sve pohvale za nastavnicu i učenike! Ovo je samo još jedan dokaz da posvećenost, kvalitetna saradnja i naša mašta mogu svašta!

Podeli post

Prijavi se na mejling listu

Ako ti se svideo upravo pročitani tekst i smatraš da ti je bio od koristi, prijavi se na našu mejling listu i jednom mesečno u tvoj inboks će stizati slični korisni tekstovi.

Gimnazija Tvrđava Logo Royal

Sa jasnim fokusom na razvijanje znanja i veština za 21. vek, gimnazija Tvrđava predstavlja najbolji izbor za školovanje i usavršavanje.

Pročitajte:

Pošaljite nam poruku

Rado ćemo se sresti sa Vama i porazgovarati o budućnosti Vašeg deteta.